Hi all,
Due to the response to my video Ace of spades and after a suggestion from Steve we are asking if anyone would be interested in making an album called A TRIBUTE TO MOTÖRHEAD with the intention of using just CBGs ,
The album is open to everyone and to cover their vast array of songs,
Even if you don't know Motörhead go on and have a go I garrantee you will get goosebumps playing,
DON'T YOU THINK YOUR SPEAKERS IN YOUR AMP NEED A WORKOUT
The object is for us to all have fun,
The songs can be either acoustic or full rock n roll blues mayhem,
Let me know who's interested and what song you want to play,
Then you can upload them into OUR album for everyone to enjoy,
Good luck and happy rockin,
Oh and Paul smith you've got the job for harmonica on Ace of spades acoustic lol,
Cheers everyone,
Regards
Ian

Views: 4313

Reply to This

Replies to This Discussion

Hi ed,
Got the bite the bullet mp3
Great stuff,
Havnt recieved god was never on your side got your message but no attachment ,
Thanks for your contributions all going in to the album,
Can you resend track
Cheers

Had to post the MP3 seperate...

Let's try again.....

Here's another one if you can use it. Bite The Bullet by Motorhead.

Attachments:

Here's  the other one....don't know why it wouldn't work for me  yesterday.....

Again ???

One more time.....

Hi ed,
Don't know what's happening but your other ones visible with player symbol
But this one doesn't seem to be there ,
Just the words one more time but no song if you can email me the file I will sort it this end for you,

???

Hi Ed,
Got it finally lol,
Well worth waiting for
Just had a listen very good,
Cheers,
I will upload it tommorow as file is to big but I will convert it ,
Thanks for both you contributions

just wanna thank ian for starting this album project. gotta say i wasn't a motorhead fan - i hadn't even heard the songs i eventually submitted until i download some stuff for a listen(!)

man, this is a blues band - a high volume wrecking machine blues band!! hope lemmy gets to hear our interpretations of their  great music.

cheers for the effort ian. let's rock...

Hi merle,
It's been a great adventure for us all and hopefully the cobwebs have been well and truly blown off our speakers,
I would like to thank everyone who has submitted all the great songs and different interpretations of Motorhead's songs,
They are a true rock n roll band no gimmicks just play it the way it is,
The final track list will be posted on here hopefully by the middle of next week,
Lemmy will get a copy I will make sure of it,
Many many thanks to you all keep rockin and here's to the next one boys n girls,
Cheers,
Btw my Motörhead ,bomber and overkill vids will be posted as soon as I can get some time
Thanks again

RSS

The Essential Pages

New to Cigar Box Nation?How to Play Cigar Box GuitarsFree Plans & How to Build Cigar Box GuitarsCigar Box Guitar Building BasicsCigar Box Guitar Parts Store

Site Sponsor

Recommended Links & Resources

Forum

pickup

Started by Joe Williams in Performances, How to Play, Lessons, Concerts. Last reply by Joe Williams 2 hours ago. 10 Replies

Build This DIY Guitar Fuzz Pedal in 10 Minutes - VIDEO

Started by Shane Speal shanespeal.com in Feature Articles. Last reply by Paul Craig Jul 8. 19 Replies

Cigar Box Kalimba - Builder's Notes, Hacks & Blues Tuning Mod

Started by Shane Speal shanespeal.com in Feature Articles. Last reply by Shane Speal shanespeal.com Jul 7. 7 Replies

Latest Activity

Snuffy Smith commented on Snuffy Smith's video
Thumbnail

Crumbley Dean by Snuffy Smith

"Thank you, James! I struggle to make this git sound good. It doesn't have the sustain I…"
9 minutes ago
Elmar Zeilhofer posted a photo
11 minutes ago
Wal Callaby replied to Wal Callaby's discussion Next CBG event in the UK?
"Thanks for the steer- I've had a quick look at StumbleCol's page here on CBN, and will…"
20 minutes ago
Doug "Nomad" Farish posted a status
"Well build 3 is done and time to move onto the next."
31 minutes ago
Kenneth " Hammy " Hamblock liked Dave Lynas's photo
40 minutes ago
Kenneth " Hammy " Hamblock liked Dave Lynas's photo
40 minutes ago
JB liked Mineiro´s Blues's photo
41 minutes ago
Jason Taulbee posted a video

De Anza Jig Primus Cover on Slide Cheesebox and Tenor Ukulele

Here's a different one for ya... a request from my drummer for this funny gem. Rough take, so forgive the mix, but it has a cool groove going. Solo is pretty...
44 minutes ago
Uncle John commented on BeetleJuice!'s photo
Thumbnail

Upclose and personal - 1937 Aviator

"Well crap.  Turns out they have age limits and I am SOL. "
1 hour ago
Uncle John commented on Dave Lynas's photo
1 hour ago
Don Craig liked Mineiro´s Blues's photo
1 hour ago
Don Craig liked Mineiro´s Blues's photo
1 hour ago

Music

Loading…

© 2018   Created by Ben "C. B. Gitty" Baker.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service